Vila i frid.

Jag kände inte Arvid. Jag visste inte ens vem han var, men ändå blir jag oerhört berörd efter det som hänt. Jag har ingen aning om varför. Jag får tårar i ögonen, gråten i halsen när jag tänker på honom. När jag ser bilder och inlägg om honom, om hur mycket människor egentligen saknar honom. Att försöka beskriva sin saknad med ord är nog helt omöjligt även för den bästa skrivaren. Speciellt när någonting sånt här händer. Det känns precis som om att jag kände honom på något vis, men jag gjorde inte det. Jag hade inte ens sett honom, förutom på bild vill säga.

Var nyss inne på hans bilddagbok och han är online, konstigt nog. Men i alla fall så hade han lagt in en bild den 30 december, dagen innan nyårsafton till säga.. Han hade lagt in en bild på sig där han hade på sig sina nya kläder som han hade nyårs kvällen/natten. Det är nog en av dom sista bilderna som finns på honom.

Han verkade vara en riktigt glad kille. Och jag kan inte förstå hur han kunde ta livet av sig. Han verkade vara nöjd med sitt liv. Det senaste han skrev på bilddagboken var ett svart på en kommentar.
fiskh4ndlarn 30:dec, 19:30
titt vilken vacker karl!
Svar: sån är jag! :D
Ja, det var nog det sista han skrev. Så varför tog han sitt liv? Det är det många som funderar över, inklusive jag.

Alling känns så annorlunda, trots att allting är sig likt!
Vila i frid Arvid, många tänker på dig.

Kommentarer
Postat av: Baileyz

var han död? Han om försvann? Har du nån länk till någotså man kan läsa/se mer av det? :O/

2009-01-05 @ 21:54:31
URL: http://baileyz.blogg.se/
Postat av: Baileyz

ok.. näe då var det inte samma. Gud va hemskt! Är det ingen som vet varför?

2009-01-05 @ 22:16:58
URL: http://baileyz.blogg.se/
Postat av: M

mm, jag förstår:(

kolla gärna in min blogg och följ i bloglovin ;)

2009-01-05 @ 22:58:45
URL: http://movebitches.blogg.se/
Postat av: Victoria

Självmord är det värsta som finns.. . Många vänner jag känner står utan en föräldrer. :(

2009-01-06 @ 17:51:44
URL: http://lillavicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0