Musik

Har suttit och nördat massa musik hela dagen då jag inte va i stallet. Det vart bara stallet en jätte snabbis idag så jag bara hann ta in mannen, ge han mat, mocka och ta ut honom igen. Jag orkade verkligen inte rida, det är 17 grader kallt och humöret är nere i botten.

Lyssnade på Lars Winnerbäck massor och det är sant, han kan verkligen inte sjunga för fem öre. Men hans texter är bra, jätte bra. I alla fall om man verkligen lyssnar och tar till sig vad han sjunger. Något mer jag har nördat är Timo Räisänen & Kent <3

Okej, jag vet. Jag har fått skum musiksmak, fast jag älskar fortfarande Takida och Hinder. Ingen kan ta deras förstaplats, jag lovar. Jag har faktiskt alltid haft blandad musiksmak och inte bara lyssnat på en sak. Jag tycker det mesta är bra, förutom sånt där kraffs som dom skriker i. Bara sånt man kan sjunga med i är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0