Godnatt!

Klockan är inte ens halv tio och jag skriver dagens sista inlägg. Det blir en väldigt tidig kväll för att vara jag, även fast det är skola imorgon. Måste upp 6.30, senast! Jag måste hinna med att äta frukost, sminka mig, välja kläder och ta det lite lugnt innan jag drar iväg över vägen och till skolan. Som tur är så har jag det ju rätt så nära till skolan. Jag kanske hinner slänga in ett inlägg imorgon, innan jag går också. Får hoppas på det eftersom jag alltid har så konstiga funderingar över annorlunda saker innan jag kan somna.

Var nyss inne på bloglovin, där jag i själva värket bevakar 14 olika bloggar. Men vissa orkar jag verkligen inte läsa så här på kvällen. Dom är sjukt korta och många! Det kanske står 5 rader text, max, sedan blir dom ungefär 15 stycken på en dag. Det irriterar mig verkligen. Och ingenting vettigt står det heller. Här är ett exempel som jag tog direkt ur en blogg som jag bevakar: "sitter just nu på lokalen som vanligt och dricker en frank´s och typ bloggar , är inne på bdb , chattar , facebook osv . kan inte direkt säga att jag e så social överallt men ändå haha jag ha inte direkt 8 armar så att jag kan göra allt samtidigt." Ursäkta mig, men vad är det för mening att skriva sånna korta, helt onödiga inlägg. Visst mina inlägg är inte heller så intressanta, men jag lägger i alla fall inte ut 15 stycken per dag. Jag lägegr max ut 5 inlägg och varje inlägg är ganska långa. Eller ja, dom är ganska långa i alla fall. Är det bara jag som irriterar mig på korta, onödiga inlägg som uppdateras 1 gång i timmen, minst? :o

Men nu måste jag i alla fall gå och ta mig en snabbdusch, sen kila till sängen och sova!

Go'natt sötungar!

Kommentarer
Postat av: patricia,

ursäkta då xD

2009-01-06 @ 21:39:54
URL: http://patriciakarlsson.bloggagratis.se/
Postat av: baileyz

hahahaha... dem är blogg-beroende... ajja men jag gör säkert sånna inlägg många gånger jag också.. men det är skönt ibland att rensa skallen och skriva det man tänker på =) hehehe. Gonatt o lycka till i skolan..

2009-01-06 @ 22:09:54
URL: http://baileyz.blogg.se/
Postat av: Veronika

jag gillar korta inlägg som ändå ger något.. det är jobbigt att läsa för långa texter. men jag är mer för bild-bloggar visserligen.

2009-02-05 @ 09:54:20
URL: http://lindvi.blogspot.com/
Postat av: Emma

Superfin blogg! :)

Ska vi följa varandra med bloglovin? Säg till när du har lagt till mig (bara om du vill såklart) Så lägger jag till dig!

2009-03-12 @ 13:44:06
URL: http://woznica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0