Dator j*vel

Ursäkta mitt språk, men datorn krachade ihop precis. Jag hatar verkligen det. Fast det är sånt som händer.

Ska snart gå in och ta mig en dusch innan natten. Eller ja, pappa gnäller att jag måste gå just precis nu eftersom Sammy snart kommer hit till lilla Bollstabruk. Men jag tänker verkligen inte gå nu för jag har ingen lust alls att tillbringa resten av kvällen i sängen, i min sköna, stora, mysiga säng. Jo, jag ska nog överväga saken. När jag tänkte på hur skön min säng är så blev jag lite sugen på att gå och sova, på en gång! Ja, åtminstonde vila.

Erch, jag går nu och hoppas att någon rolig person ringer eller smsar eller ågonting bara!

Kommentarer
Postat av: Niina

Stackars dig, jag hatar när datorer håller på o krånglar. I sånna lägen vill man bara kasta ut dom!



2009-01-03 @ 00:44:09
URL: http://replaymaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0