1 Januari

Det är första dagen år 2009 och jag sov till halv tre. Det vill säga 14.30. Helt sanslöst sjukt. Och ont i armarna har jag verkligen efter att jag hackade frusetprupp i hagen igår. Det kan jag inte säga någonting om faktiskt, förrutom att det tog sjukt lång tid och var väldigt tråkigt.

Förlåt för min usla uppdatering den senaste veckan, men jag har faktist några ursäkter. För det första så har jag vart vrål förkyld så jag orkade inte göra någonting annat än att ligga på soffan och slappa. För det andra så har jag haft väldigt mycket att göra. Så en kortfattad slutsats; Då jag inte låg på soffan och tyckte synd om mig själv så var jag ute och fixade någonting, någonstans. Yes, så var det :)


Är det bara jag som har skaffat mig många nyårslöften här eller? Sammanlagt så blev det 5 stycken.

* När det blir varmare så ska jag ut och jogga minst en gång om dagen.
* Ska inte äta godis fram till nästa nyårsafton 00.00.
* Ska inte sitta vid datorn så mycket. (dock så måste jag ju uppdatera bloggen varje dag).
* Ska börja träna Alcazar hårdare.
* Ska kämpa oerhört mycket för att få tjejinnebandylaget.

Det var mina nyårslöften i alla fall. Skulle vara kul att höra några av mina läsare också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0