Världens bästa vän.


Jag måste verkligen tillägna ett inlägg till min absoluta favorit! Hon är verkligen bäst i hela världen, universum, ja helt klart bäst. Hon ställer alltid upp på mig, och peppar mig. Det va hon som fick mig att klara engelskan. Tro det eller ej, men i början av 8an så hade jag inget betyg i engelskan. Jag älskar henne, Marre! Okej, inte "älskarälskar", utan jag älskar henne som världens underbaraste vän! För er som inte forstod det.

Marielle Marina Smidt, du va vändningen i mitt liv. Jag lovar, om inte du hade funnits så hade det gått käpprätt åt helvetet med mig. Du ryckte upp mig från botten asså. Jag förstod inte själv hur jag betedde mig. Ni som kände mig i 7an märker vilken skillnad det är på mig nu. Och allt detta kan ni tacka Marre för! Okej, kanske inte allt, men det mesta. Om jag fortfarande hade umgåtts med ni vet vilka så skulle jag med all säkerhet inte vara den jag är idag. Jag insåg inte hur fördjävlig jag var mot alla som "inte var något", rent ut sagt. Men alla är ju något för någon.

Marielle, du är värlens bästa vän som någon, någonsin kommer att få. Inse det! Du är helt klart perfekt, förutom dina aggrisionsutbrott som kommer lite då och då, men dom står jag ut med. Så länge du är på min sida. jag lovar! Jag kommer alltid ställa upp för dig, och finnas där. Så länge du vill! Vilken tid på dygnet som hellst. Bara att ringa, det ska du veta.

Du och jag mot världen! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin, du är så otroligt underbar och jag är då glad över att jag kunnat ändra på dig. Jag har aldrig haft särskilt varma tankar om Sånna Dära, och att kunna få bort dig från den skiten är bland det bättre jag gjort i mitt liv! <3 Jag älskar dig Malin, mer än du anar, din lilla apa!! <3333333

2008-12-22 @ 22:15:48
URL: http://mariellesmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0