Trött, men glad.

Kom nyss hem efter en rätt så lugn dag i skolan vilket va riktigt skönt.
Fick sluta en timma tidigare också, för Claudia va snäll och släppte oss en kvart tidigare och svenskan va inställd. Tack gode gud för det! Jag är inte helt säker på att jag skulle klara av att gå en heldag idag.
Jag är sjukt trött nu, och sen när mamma kommer hem så måste jag ut till stallet och rida. Men eftersom det är kallt ute så blir man pigg, som tur är. Annars hade jag nog somnat uppe på hästryggen.

Fick reda på vad jag fick på so provet som vi hade igår. Jag fick VG, var 3 poäng ifrån MVG. Så det känns väl lite surt, men eftersom jag inte pluggade särskilt mycket så vart jag nöjd i alla fall. Hade bättre än dom flesta i klassen i alla fall, vilket gör mig glad! Så länge jag är över G så står jag ut. Okej, nu lät  jag lite som värsta pluggisen. Men det är sant, jag skulle inte vilja ha bara ett g. Det är ingenting för mig eftersom jag vet att jag kan myckemycke bättre än det.


Funderar på att färga mig mörk igen, vad tror ni? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0