Tjenixen

Slänger in en bild nu, eftersom jag inte har något bättre för mig. Jag har hjärntorka. Någon som har någon idé om vad jag kan fundera över, och sedan skriva mina åsikter om? För som sagt så har min hjärna gått på jullov, liksom hela jag.

Det är skönt att äntligen ha lov. Inte för att jag har mått dåligt av att gå i skolan eller något liknande, snarare tvärt om. Det har varit jätte kul med skolan i år, även fast det har varit riktigt jobbigt ibland. Speciellt kul med betygen. Jag kanske är ensam om att tycka om skolan? Jag vet inte. Det är ju inte många som har en eller två hästar att ta hand om varje dag samtidigt som man ska ha bra betyg, men jag lyckades. Ganska bra betyg i alla fall, kunde ha varit bättre faktist. Okej, jag ska inte ha så häga krav på mig själv, för då blir jag bara besviken i slutändan i alla fall. Höga mål, det har jag verkigen, men inte så att min värld skulle gå under om jag inte nådde precis det.

I engelskan jobbade jag upp mig från att inte ha något betyg till ett vg, mycket nöjd. Jag har ändå inte lagt ner så mycke tid på det. Har bara engagerat mig på lektionerna.

Okej, nu fick ni lite onödigt kuriosa, men sånt är bra ibland :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Söt blogg :)

2008-12-19 @ 22:22:13
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Eleonor.

Snygg blogg du har! =)

2008-12-19 @ 22:24:01
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0