Sundsvall.

Va i Sundsvall idag igen. Det börjar bli lite som en vana. Har åkt ner ungeför varje vecka i två år nu. Ja, fråga mig inte vad vi gör där nere. För det är väl självklart? Vi handlar! Som alla andra "vanliga" människor gör när dom åker till Sundsvall.

Okej, visst. Ibland kanske vi handlar lite för mycket. Fast vadå? Sånt måste man unna sig ibland också.

Idag fick jag i alla fall en ny väska, eftersom jag är bankrutt, haha. Dessutom fick jag nya senskydd, bakbensskydd & boots till Ackemannen. Väldigt snygga, tycker jag i alla fall.




De svarta bootsen! (:

Kommentarer
Postat av: Felicia svarar

Tack Malin, jag knaprar tabletter så jag blir frisk. Haha, nej då. Skämtar bara. Jag ska försöka krya på mig. :)

2008-12-30 @ 22:16:53
URL: http://felicialovgrens.blogg.se/
Postat av: Elin

Näe, jag har tagit bort den.

2008-12-30 @ 23:32:07
URL: http://elinomhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0