Sovit gott?

Det har i alla fall jag. Alldelesför gott tror jag eftersom jag nästan vägrade att gå ur sängen. Den var varm och mysig ju! Jag sover ju på sängen längst in, alldeles bredvid elementet som är på vridet helt. På vintern ska det vara riktigt varmt inomhus! :)

Juste! Jag måste skriva stodorden till no redovisningen idag. Levern och njurarna, kul vah (Y) not! Det är sjukt segt, men som tur är så har jag inte skrivit så mycket om varje. Skrev ungeför en tredjedel av en A4 om själva orgnet, sen skrev jag resten om sjukdomar. Så jag är rätt så näjd i alla fall. Betygen har ju redan skrivits så det är lugnt där. Det här arbetet kommer på nästa betyg, de jag får när jag slutar 8an, men jag får hppas att Patrik inte minns. haha.

Men nu ska jag fixa och trixa med stödorden litegranna. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0