Sjuk.

Vaknade runt 13.30 idag, fy skäms på mig! Jag va jätte trött eftersom jag inte har kunnat sova ordentligt dom senaste dagarna, är jätte förskyld och jag har stopp i näsan. Det känns verkligen som att jag har två stora korkar uppkörda i varsin näsborre. Halsen gör ont också, precis som att någon slipar med sandpapper där nere i halsgropen. Urch, det är verkligen hemskt. Okej, förlåt. Jag ska inte klaga. Jag har ju inte haft nå feber och är faktiskt på bättringsväg. Fast idag kom hostan på besök, och det gjorde inte saken bättre kan jag lova.

Men nu hade jag tänkt att städa mitt rum. Eller ja, mina rum kanske jag ska säga. Det måste verkligen städas i båda. Tänkte möblera om lite också, om jag orkar. haha,

Cya! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0