Sista doppet

Läste på min kära vänn Thereses bilddagbok alldeles nyss och upptäckte att hon hade varit nere vid lianen och badat idag. Det är liksom Kolbäcksån vi snackar om, som inte ens är varm på sommaren då gassande sol ligger på.
Direkt taget från hennes bilddagbok:

"Vi bestämde oss helt plötsligt för att åka ner till lianen och bada xD haha, det va faktist inte så farligt kallt. Men det va lite smådrygt att sparka bort isen;)"


Förlåt Therese, men jag vart faktist lite chockad. Eller ja, väldigt chockad. Trodde att bad sesongen var över för länge sedan. Det va den för mig i alla fall. Det ända stället jag skulle kunna bada på nu är i något badhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0