Rubriklös.

Förlåt för min oseriösa bloggning i går kväll, men jag vart så oerhört glad! När dom spelade upp Kevins låt så hoppade jag bara upp ur soffan och skrek. Så det kan gå, haha. Mamma och pappa undrade vad det va som va fel. Fast sen berättade jag att det var för att Kevin vann. Så jag tror dom fattade.

Fick frukost på sägen av älskade mamma också. Saft, lussebulle och pepparkaka :') Det va verkligen mysigt.

Mamma och pappa är ute och skottar snö nu. Sen ska vi åka till Härnösand. Det blir kul deh. Dessutom så ska vi kolla på glasögon till mig :|    Måste ha det när jag läser och sitter vid datorn. Optikern sa att jag hade överansträngt ögonen för mycket. Fråga mig inte hur man kan överanstränga ett par ögon, men det va så han sa och jag fattar inte själv.

Nu kom mina päron in, så vi ska fara snart. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0