Operation

Opererade munnen idag. Det gick sjukt bra, kändes inte ett dugg. Haha. Gick på birsta efter och hittade en julklapp åt Marre. *blinkblink*. Väldigt snyggt faktist. Tänkte köpa till mig också, fast det vart massa andra grejer. Ett par jeans faktist, som är sjukt snygga, tycker jag i alla fall. Hann inte med så mycket innan det började rinna blod ur munnen. Så vi va tvungna att fara hem. Hittade dessutom julklapp till min kära bror & syster. Tror dom kommer gilla det dom får, men jag tänker inte avslöja någonting nu. Dom kanske går in och kollar, haha.

Just nu har jag äckligt ont i munnen, och det smakar blod. Känner stygnen också, kan det bli värre? Urcha! Fast det går ganska bra endå, så ska inte klaga faktist.

Där har ni andledningen till att jag inte har bloggat någonting idag. Brukar ju bli ungefär 3-4 inlägg/dag, men idag får ni nöja er med detta. För jag ska gå och lägga mig och vila på soffan nu.

 Hejdå! Kära läsare. Ni uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu fick jag svaret på att du har opereat dig med ;b haha!

2008-12-18 @ 22:01:35
URL: http://mirkaruuska.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0