Nytttiiig.

Just i detta ögonblick så sitter jag här framför datorn med mina älskade wok grönsaker, mumma! Åt inte i skolan idag. Det var skolans små pankakor med brända, sega kanter. Nästan så att man mår illa bara av att se folk som äter, och tycker om det! Men men, smaken är som baken, delad. Det ända jag har ätit idag är Special K Red Berries, massa morötter till lunch, en banan och nu wokgrönsakerna. Känner mig nyttig för en gångs skull faktist.

Förresten så hörde jag värdens sämsta så kallade skämt idag.

- Är det här din annanas?
- Nej, det är någon annans annanas.

Är det ens kul? Folk, svara mig. Alla i klassrummet skrattade förutom jag. Jag kanske har förlorat min berömda humor. Eller såär jag bara oerhört trögtänkt idag. Olika teorier, olika slutsatser. Får hoppas på det bästa..

Kommentarer
Postat av: Felicia svarar

Jo, jag tycker också att det ska bli kul att få betyg :) Som bekräftelse på allt slit i skolan varje dag! Men samtidigt känner man ju den här känslan, tänk om... Ja du fattar nog. :)

2008-12-15 @ 15:42:38
URL: http://felicialovgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0