Narnia -Prins Caspian

Emil hyrde film idag och det vart Narnia -Prins Caspian och den va sjukt bra. I början förstod jag inte så mycket eftersom jag nästan hade glömt bort hur första filmen va. Men efter ett tag så föll allting på plats, som tyr va. Filmen va ungefär 2½ timme. fast det gick jätte snabbt eftersom det hände saker hela tiden.

Hittade ett youtubeklipp på Emma och Emmali också. Misstänker att det va ifrån i somras. Eller hittade och hittade. Min bror skickade det till mig.Någon hade skickat det till honom före. Jag tyckte det va jätte gulligt klipp. Eller ja, roligt i alla fall. och dom verkade ha hyffsat roligt där också. "Deras första videoblogg"
- Negerbollar, forget chokladbollar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0