Mellandagsrea

Var ner till Sundsvall idag. Och ja, jag vet att Kevin och hela shudderuttan är där imorgon och det va just därför jag åkte dit idag.

Hittade faktist inte så mycke på rean. Bara två tunikor och smycken, sen köpte jag en annan tröja, och ett linne till normalpris. Det va inte rea på det vill säga. Sen for jag till Media Markt för att köpa Skullcandy Lowrider hörlurar, men då hade dom bara ett par kvar. Knall blåa! Så vi for till Elgiganten istället, och där hade dom massa färger. Hade beslutsångest mellan ljus blå, matt grön och knall rosa. Fast till slut vart det de rosa i alla fall. Mycket nöjd! Fast nu har jag bara 170:- kvar av mina julklappspengar. Men ska're va så ska're va! Eller vad säger ni? (;


Kommentarer
Postat av: Niina

Vad kostade hörlurarna?



Kramar!

2009-01-02 @ 21:34:09
URL: http://replaymaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0