Läslus..

Nu ska jag gå och äta mina Special K Red Berries flingor, duscha sen ta någon bra bok ur hyllan och börja läsa. Har nämligen redan läst ut boken Om jag kunde drömma. Jag vart verkligen helt förälskad i den. Men nu är den slut, så jag måste snoka upp någon ny. Är lite sugen på att börja läsa Jag minns inte varför jag älskar dig, men har hört att den inte är nå vidare. Om jag väl har börjat läst en bok, så slutar jag inte fören den är slut. Jag tänker alltid; Det kanske börjar hända saker i nästa kapitel.  Sen när jag har mindre en halva boken klart så tycker jag att det är lika bra att läsa ut den istället, så har man det gjort. Ibland är det inte så bra att vara positiv till allting.

Någon som vet någon läsvärd bok? :)


By the way, 134 läsare idag. Alla läsare uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag läser aldrig på fritiden... Men vi läste en bok på svenskan nyligen som heter "Dvärgen" av Pär Lagerkvist som var skitbra enligt mig. Tror inte att alla skulle palla läsa den dock, den är ganska speciell men välskriven.

2008-12-14 @ 20:20:18
Postat av: Therese

gömda är bra!

2008-12-14 @ 21:02:29
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/
Postat av: Karrow

Deobrah Spungen - Inte som andra döttrar. :)

2008-12-14 @ 21:12:09
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0