Julpynt.

Vaknade för någon timme sen och hittade en mamma som julpyntade. Jag klev upp, klädde på mig och julpyntade det sista inför jul. Bara ynka 10 dagar kvar nu! Helt sjukt! Och jag vet inte ens vad jag önskar mig, patetiskt. Pengar möjligt vis, men det är inte så kul ändå. Att öppna paket är roligast, men jag tror inte att det blir några paket för mig i år. Eftersom jag inte har en blekaste aning om vad jag önskar mig. Kanske en skrivare till datorn? Nja, vet inte. Det värkar lite tråkigt.  Jag har en digitalkamera, en mobil, en iPod touch, en 22" dataskärm, en skaplig dator, en bra stor tv, en dvd... Ja, jag har allting jag möjligtvis skulle ha önskat mig!

Nu ska mamma alldeles strax färga mitt hår. Finaly! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0