Jailbreak

Hade tänkt att jailbreaka om min iPod touch idag, men icke sa nicke. Letade galet mycket efter de filer jag behövde, men jag hittade dom ingenstans. Det va helt sjukt. Jag sökte även efter dom på nätet, men hittade de verkligen inte. Jag jailbreakade ju den för ett tag sedan, och då hade jag allting på ett och samma ställe lagrat på datorn. Det är alltid så, när man väl behöver sakerna är dom som bort blåsta.

Är det bara jag som är störtförkyld här? Har läst på många bloggar, men ingen har nämt någon förkylning. Så jag kanske är ensam med stopp i näsan och sandpapper i halsen.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag är också förkyld, med feber och hosta och sånt jobbigt.. :(

2008-12-30 @ 12:39:44
URL: http://felicialovgrens.blogg.se/
Postat av: Mirka

jag har också gått och blivit förskyld nu ;o så nej. du är icke ensam (:

2008-12-30 @ 22:45:17
URL: http://mirkaruuska.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0