Hem juva hem.

Kom precis hem från Sundsvall nu. Eller ja, precis och precis kanske jag inte ska säga. Omkring en timma sen, men det kändes som nyss eftersom jag somnade på en gång. Tvingade mamma att köpa ett par jeans när vi var där nere, till sig själv asså. Dom var sjukt snygga, i alla fall på henne. Själv fick jag två tunikor och en stickad cardigan, från gina. Väldigt mysig, och varm! Det var verkligen galet mycket folk man kände igen där nere idag, kul.

Julafton imorgon är jag är lika förväntansfull som ett litet barn. Eftersom jag inte ahr önskat mig någonting, och jag vet att dom har köpt nått, så blir allting mycket mer spännande. Syster ska sova i mitt rum idag också, Adrian med. Hoppas han inte väcker mig precis då jag har somnat. För då kommer jag inte kunna somna om.

Men nu ska jag gå och hjälpa min syster att slå in paket. Hihi, älskar sånt.

Cya! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0