Härnösand

Nu har jag precis kommit hem från Härnösand.
Hittade 2 pas glasögon som jag tyckte om och trivdes i, men som tur är så ska jag bara ha dom när jag läser, sitter vid datorn eller vid tvn. Dom kommer typ om nån vecka sådär. Jag längtar men ändå inte. Jag längtar juh efter dom för att kunna se ordentligt, men egentligen vill jag inte ha dom överhuvetaget. Men men, måste man så måste man.

I Härnösand köpte jag också en svart bh med glitter grejjer på, en foundation, puder och en mörkbrun hårfärg. Det här blir bra det här (Y).  Det blir nog att jag färgar håret idag, efter jag har varit i stallet.

Fingret är rätt så bra idag, har fortfarande ont och så sådär, men det duger. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0