Hancock.

Jajjemensan, jag har nyss kollatr klart på Hancock. Fick ont i huve efter ungeför halva filmen, sjukt segt! Den dög väl, men det va inte den bästa filmen jag hade sett. Kanske inte min stil på film överhuvetaget. Tycker mest om filmer som Armagedon och Titanic, sånna man får riktigt gråta till. Fast i och för sig så spelar det inte så stor roll vilken film jag kollar på. Jag hittar alltid någon sorglig sen, eller akt. Helt sjukt assåå. Men så är det. Hittade en sån i den här filmen med faktist, 2 stycken om jag ska vara noga. Första va när han satt på den där restaurangen med Ray och Mary, sen när både Mary och Hancock höll på att dö. Satt här i mitt rum och tårarna bara rann. Men jag ska inte klaga på nånting, den va trots allt bra. :)

Men nu ska jag gå och duscha, sen lägga mig i sängen och sova! Ska sussa länge imorgon. Skööönt! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0