Gotta

Att komma till skott med något är inte alltid det lättaste. Jag har sagt till mig själv att jag inte ska äta godis på minst ett år. Eller ja, en månad till att börja med, men det går verkligen inte. Klarar ungefär 25 dagar. Sen brister det. jag kan verkligen inte stå ut med min frestelse. Det där sötsuget finns alltid där, eller för det mesta i alla fall. Speciellt under lingonveckan, eller vad säger ni tjejer?

Men nu är det slut med godis för mig, det måste ta slut. :)


Efter jul (a)
För vad är en julafton utan aladin askarna? Det är liksom en tradition som vi har haft så länge jag kan minnas. Det är bara att fejsa sanningen, jag är en godisråtta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0