Godernatten

Ska man ta och sova kanske? Jag vet inte, men det här får bli dagens sista blogg inlägg i alla fall.

Ni som läst innan vet att jag opererade munnen för ett litet tag sen. och vet ni, det blöder fortfarande. Dom sa att jag skulle hålla mig i stillhet till på måndag, altså imorgon. Jag tänkte, men vadå, ofta det gör någontng om jag rider en enda dag före rekomendationer. Så jag åkte till stallet, red och fixade massor, och började blöda. Just min otur. Så klart slutade det blöda efter någon timme, och det va ju tur. Fast nu blöder det igen på grund av att jag borstade tänderna. och jag måste ju få borsta tänderna, annars känner jag mick äcklig. Får hoppas att det slutar blöda innan 23.30 för då ska jag duscha, gurgla mig med hexedent och gå och sova.

Vill ni veta en jätte rolig sak som jag kom och tänka på helt random så här. Satt i biblioteket för ett bra tag sen och läste en "frågeställning" i KP där någon kille hade skrivit; Jag fick min första utlösning för några dagar sen. Är det precis som tjejernas mens. Att man får den en gång, sen inte på ett tag igen, typ regelbundet?       Gud vad jag skrattade! Skrev han in bara för att skämta med dom eller var han seriös. I just sånna tillfällen är det svår att avgöra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA du bara älskar det där i KP, hahahhaaaa <333

2008-12-21 @ 23:06:31
URL: http://mariellesmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0