God morgon!

God morgon allt glatt folk!
Nu är jag äntligen klar för skolan. Fast jag hann inte äta frukost, satan!
Jag kommer bli sjukt hungrig framåt nio/halv tio, men sånt man får stå ut med. Mamma hade tydligen inte köpt hem mina special k flingor.

Min foundation och min mascara tg slut alldeles nyss, illa. Måste säga åt mamma att vi måste köpa nytt. Som tur va så räckte det till dagens sminkning iaf, fast det va med nöd och näppe.

Det är långdag idag och jag kommer vara sjukt trött när jag kommer hem, eller ja. Kommer hem från stallet i alla fall. Måste juh dra ut dit nästan på en gång när jag kommer hem, hinner bara äta någon smörgås innan fårjag hoppas.

Men nu mååååste jag dra till skolan! Eller ska kolla min bdb först, men sen blire brådis!
Jakkeermaalun @ bdb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0