Förlåt.

Förlåt så hemskt mycket. Jag har inte haft så mycke tid faktiskt. Har suttit med de nya hörlurarna och nööördat, verkligen nördat musik idag! Ända sedan jag kom hem så har jag lyssnat, mysigt värre. Kom med mjukis byxor, långlinnet och en av mina nya tröjor, hade fixat håret och hörlurarna va på. Och sen hörde jag mamma säga; Du ser ut som en storstadsunge! Jag vart verkligen chockad. Sedan tyckte hon att jag såg bitchig ut, men hallå. Jag? Aldrig! :)


Förresten, för er som undrar hur det går med tjejinnebandylaget så har jag lite uppdateringar.

Vi har folk så att det räcker om dom som har sagt att dom ska börja, börjar om det nu blir nått lag. Det är 15 stycken som har lämnat intresseanmälan, men endast 9 stycken som sagt att dom skulle spela om det vart någe. Men ni som har sagt kanske kan ju åtminstånde överväga tanken att vara med.

Dessutom så kan vi inte göra någonting förren 13dagen, alltså den 6 Januari -09. Men, jag kommer som sagt med fler uppdateringar eftersom.

Juste, vi saknar målvakt! Någon intresserad?

Kommentarer
Postat av: sofie

ja vill vara med, JAG SKA vara med om det blir något...

sofie n vet inte ens om det att det ska börja ett

2008-12-28 @ 20:19:35
URL: http://duellerjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0