Felicias dröm.

Jag va tydligen med i Felicias dröm inatt. haha.
Direkt taget från hennes bilddagbok:

"Jag drömmer alltid så konstiga drömmar! Detta drömde jag i natt...
Jag och en massa släkt jag har på min farmors sida var bjudna på något konstig julbord med underhållning. När vi kommer dit är hela lokalen(som är enorm!) nästan helt full och vi får gå in via scenen. Där sitter hela The Challis och repar inför sitt framträdande. Får då veta att den andra tjejen som ska uppträda (det var konstigt nog klass 8A's Malin...)är lite hes så hon kan inte riktigt sjunga. Arrangörerna har trots så många människor fixat plats till oss längst fram. Vi får sitta lite ihopträngt, men ändå. Min vän Karin har plats bredvid mig, en gladöverraskning! Bandet börjar spela, men inte deras vanligamusik. Heller inte julmusik, det är dansbands musik. Och eftersom vi sitter så nära scenen pratar Mirai (som spelar i The Challis) med ossunder hela spelningen. Bl a om någon tidning som ringt upp dem och vill göra en intervju och att Karin ska vara med på någon sorts grej i den tidningen. Hon blir såklart väldigt chockad. (Jag med!) Deras spelningtar slut väldigt snabbt, efter tre låtar tog de sitt pick och pack ochlämnade scenen. In kommer då Malin med tre äldre steppdansare ochbörjar dansa typ Flamenco eftersom hon inte kan sjunga.
"

Haha, jag kan inte säga mer än att jag fick mig ett väldigt gott skratt. Haha, tack Felicia!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, jag kan inte fatta varför jag drömmer sånna där konstiga drömmar. Haha. Jag fick mig också ett gott skratt när jag vaknade upp och förtstod att det bara var en konstig dröm.

2008-12-22 @ 19:05:33
URL: http://felicialovgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0