Bandy

Det va innebandy tunering idag i skolan, dock va jag inte med eftersom jag hade operarat mig. Får ju inte anstränga mig på 3-4 dagar, minst. Det va sjukt kul att kolla på ifa. Jag och Cissi va hejjaklack! Ingen annan förutom jag och Cissi skrek och hejjade hela tiden. I alla fall på matchen mellan 8a och 8b. Eftersom Cissi är en 8b-are och jag en 8a-are så vart det riktigt hejjarklackskrig mellan oss. Men det slutade med 1-0 till 8a. Finaly!  8a har aldrig förut vunnit mot 8b. I 6an och i 7an fick vi stor däng utav dom. Blev ungefär 1-14 eller något liknande förut. Så det va grymt skönt med en vinst. Speciellt när hockeykillarna i 8b är sånna dåliga förlorare. Och när tiden rann ut och matchen va klar så for jag upp på läktaren och hoppade och bara skrek. Helt galet! Det va precis som en elitserie match. Haha!

Jag älskar er 8a! <3

Uppdatering: Fel av mig, Felicia (& karin?) satt också och hejjade hela matchen, jag måste ha skrikit så högt att hon inte hördes, eller nått. Haha!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tss...jag skrek och hejjade hela matchen jag med ju. Men jag tror att du blev gladast av 8a's vinst, hihi :)

2008-12-18 @ 17:04:14
URL: http://felicialovgrens.blogg.se/
Postat av: Felicia svarar

Tack för att du meddelade att man inte kommer till din blogg om man klickar på "Malinlänken", det blir ju helt galet om man kommer till någon annan Malin. hihi :)

2008-12-18 @ 18:28:21
URL: http://felicialovgrens.blogg.se/
Postat av: Mirka

har du opererat dig igen? ;o

2008-12-18 @ 21:58:02
Postat av: Anonym

har du opererat dig igen eller? ;o

2008-12-18 @ 21:59:27
URL: http://mirkaruuska.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0