Baka

Ja juste det jah. Jag bakar lussekattor med min kära mamma. Det är faktist riktigt riktigt kul kul att baka. Men nu ska dom jäsa i 45 minuter! Sjukt jobbigt. Är det någon mer som tycker att degen är godare före gräddning än efter? Jag kanske är ensam om den åsikten, men skit samma. Skit i att man får magont efter. Mumma med deg :)

Är det någon som har nån julkänsla än dåh? Jag har det i alla fall. En riktigt kraftig jul känsla. Bara en vecka kvar i skolan också, och 12 dagar kvar till julafton. Längtar som en tok! Fast än jag inte har sagt vad jag önskar mig. Men det beror på att jag inte vet vad jag önskar mig ännu.

På onsdag ska jag operera munnen. Scary! Jag hoppas det går bra då, får inte rida på fem dagar efter det heller. Det suger! Jag önskar att jag aldrig hade valt att sätta in tandställningen från första början. men tänk va fina tänder jag får sen. Och mamma har lovat mig att jag ska få bleka mina tänder när tandställningen åker av. Jippie, mtf! Bara typ 2 år och 10 månader kvar nuuu (((: HAHA!

Kommentarer
Postat av: Mariellesmidt

haha, operationen kommer gå superbra, det gjorde den för mig och jag var vaken, kära du :)



haha, jag ska också få en blekning!! :D typ... tre år kvar för mig bara ^^

2008-12-12 @ 15:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0