Bak och stök.

Mamma och pappa for till Norman nu så här på kvällssidan medans jag stannade hemma. Undertiden domva borta så passade jag på att bara tårta, en Sverige tårta. Blå grädde och gult strössen som ett "kors", haha. Riktigt gott faktist och eftersom vi inte hade någon tårtbotten hemma så fick det bli en vanlig sockerkakas jobb. Städade också ungeför hela huset. Förutom sovrummen, dom fick förbli stökiga. Fyllde diskmaskinen, torkade bänk, spis etc, plockade undan det mesta och damsög.

Mamma fick nog lite av en chock när hon kom upp för trappan. Tårta, julmust och levande ljus stod på bordet och det va ganska väl städat överallt. Väldigt mysig kvällsfika måste jag med ge :)

Får se om jag drar till Marielle någonting imorgon. Eftersom hennes pappa fyllde år så visste hon inte om det gick. Men hoppas på det så jag slipper sitta här och ruttna, haha!

7 stycken är hittils helt självklara till tjejinnebandylaget. Om det nu blir något till i vår. Kom igen tjejer!

Kommentarer
Postat av: Mirka svarar

jo, rätt svårt äre ;b haha, nä men duger la åt mig (:

2008-12-21 @ 08:34:18
URL: http://mirkaruuska.bloggagratis.se
Postat av: matilda

Vilka är det som är med? :) (Du kan ju svara i nästa inlägg)

2008-12-21 @ 11:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0