År 2008

  • Har jag totalt bytt personlighet. Vändningen kom på sommarlovet tror jag. Eller ja, det började då i alla fall. Från att vara en total fjortis som tyckte illa om dom flesta som jag inte umgicks med och sket helt och hållet i skolan, rent ut sagt. Till en ganska normal tjej med egna åsikter och är snäll mot dom flesta, även fast jag näst intill hatar dom.

  • Har jag bytt umgängeskrets, visst kan man säga så? För jag umågs inte alls med ni vet vilka. Jag insåg att dom inte var ett bra umgänge och att dom inte var bra för min framtid med tanke på hur dom egentligen höll på. Under ytan så är dom inte dom där "små änglarna". Utan dom snackade faktist skit om dom flesta, och det va nog därför jag vart som jag vart ett tag. Måste be om ursäkt till att som jag har sårat före sommaren, ursäktar ni migför att jag va en idiot?

  • Har jag hittat till världens bästa vän, Marre! <3  Hon är verkligen bäst. Hon fick mig att fokusera på skolan och framtiden.

  • Har jag blivit målmedveten och mer fokuserat på framtiden. Har bestämt att jag ska komma in på jurediklinjen efter gymnasiet och utbilda mig till advokat, närmare bestämt åklagare. 

  • Har varit ett riktigt sport år faktiskt. Först hockey, 4 gånger i veckan. Sen fysträning med hockeyn, 3 gånger i veckan. Sedan skaffade vi häst och då vart det att rida 6-7 gånger i veckan samt hockeyträning 3gånger i veckan. Så det har verkligen varit onormalt sportigt. Fast nu i december så slutade jag hockeyn eftersom det vart alldeles för mycket med 2hästar +hockeyn.

  • Har varit ett år med mycket smärta. Det vill säga avramlingar, operationer samt spänningar i tänderna. Ramlat av fyra gånger, var av 2 gånger jag fick traska med kryckor i ca två veckor vardra. Varit med om två operationer inom kort tid, det vill säga inom tre månader. Blindtarmen samt munnen. Har suttit i tandställningen också, så nu väntar 2½år i rent hevete. Eller ja, jag kommer ju få underbart fina tänder sen.

  • Har jag träffat många nya vänner, men har dock förlorat rätt många. Med många menar jag ungeför 4-5 stycken. Sånna som jag har haft jätte bra kontakt med, men sedan har dom bara blåst bort. Så som Mirka, Sandra, Ida D & Ida S. Ett litet bråk sen har ingen av oss tagit sig för med att ta upp kontakten och säga förlåt, vilket jag ångrar bittert i dagsläget.

  • Har jag inte haft så bra komunikation med mina kära Kolbäcksbor som jag borde ha. Har verkligen saknat dom! År 2009 så har jag lovat mig själv att kontakta dom mer. :)


Okej, nu har jag verkligen inte tid till att skriva mer, men det blir säkert någon mer sammanfattning om år 2008 någon dag framöver, för året är ju inte slut än ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0